Klimatizační technika

Produkty

Aktuality

Námi navrženou chladící technologií na +2°C jsme realizovali dodávku a montáž chlazení pro ...

Chlazený kamenný sklep - sklad borůvek po sklizni před expedicí - Liberecký kraj

Realizace zakázky chlazení vinného archívu vlastním návrhem, dodávkou a montáží s ...

Chlazený vinný archív - Kraj Vysočina

Realizovali jsme vlastním návrhem a technickým řešením, dodávku a montáž, kvalitní ...

Inverterová klimatizace FUJITSU s technologií ALL DC a s tepelným čerpadlem vzduch/vzduch do stylové kavárny v Brně - pro celoroční použití
Zobrazit všechny aktuality

Rychlý kontakt

Kontaktní osoba
Stanislav Ježek
Telefon kancelář
+420 606 708 189
Mobil
+420 777 808 189
E-mail
info@jezekklima.cz

Mapa

Kde nás najdete

Pozáruční servis

OPRAVIT SE DÁ LEDACO, ALE NE VŽDY A ZA KAŽDOU CENU SE OPRAVA VYPLATÍ,
S OHLEDEM NA STÁŘÍ A OPOTŘEBENÍ POUŽÍVANÉHO ZAŘÍZENÍ, CENU OPRAVY A
ENERGETICKOU NÁROČNOST KONSTRUKČNĚ STARÉHO ZAŘÍZENÍ   !

Pozáruční servis je prováděn a poskytován na všechna klimatizační zařízení jak pro naše zákazníky, tak i pro zákazníky,
kteří mají namontované klimatizační zařízení jiných značek od jiného dodavatele. Pozáruční servis je samostatná činnost,
která nepřímo navazuje na prováděné periodické prohlídky v případě, že je zjištěna závada na klimatizačním zařízení,
nebo zcela samostatně na vyžádání či poptávku.

U všech oprav je z naší strany zjištěna techniky prvotně závada na klimatizační technice, která se buď dá odstranit na místě,
nebo se musí vyměnit celý jednotlivý díl.
Následně dochází k poptání nového (náhradního) dílu u konkrétního výrobce, vč. ceny a reálného termínu dodání.
Termíny se podle dílů a logistiky skladů výrobce výrazně liší. Po tomto zjištění je vypracován technický postup a
cena pro zákazníka. Po odsouhlasení je díl objednán a zařízení je opraveno vč. odzkoušení.

U lacinějších klimatizačních technologií, z různých marketů, bývá oprava zpravidla dražší než celé nové zařízení,
nebo se již po více letech provozu mimo záruku nedají náhradní díly sehnat  !!!


V pozáručním servisu závady, poruchy, poškození až znehodnocení rozdělujeme do vzniklých:

  • provozem = odpracované motohodiny s ohledem na reálnou životnost zařízení
  • zásahem do zařízení nezpůsobilou osobou
  • vyšší mocí, zpravidla řešených pojistnou událostí
  • vandalismem a vědomým zničením Vašeho zařízení, vč. krádeží řešenou Policií ČR

    PROVOZEM - OPOTŘEBENÍM
    Revize klimatizace, pravidelný servis a údržba klimatizace Revize klimatizace, pravidelný servis a údržba klimatizace
    Uvolnění pájeného spoje na sběrači oleje - provoz 12 let             
    Změna výrobní technologie u uživatele v provozu s agresivním
    prostředím. Poškození výparníku vysokou oxidací - provoz 8 let

    ZÁSAHEM DO ZAŘÍZENÍ

    Revize klimatizace, pravidelný servis a údržba klimatizace
    Výjezd k zákazníkovi do Brna. Poškození potrubí a kabeláže ve stěně pod omítkou přeseknutím, při dodatečném zhotovování přípojky odpadu do kuchyňské linky.

    VYŠŠÍ MOC
    Revize klimatizace, pravidelný servis a údržba klimatizace Revize klimatizace, pravidelný servis a údržba klimatizace
    Silná průtrž mračen s kroupami - poškozené lamely kondenzátoru
    Vypálená řídící deska vysokým přepětím - zásahem blesku do zařízení
  •  

    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.